Welkom op de Weblog van My Soap Factory

zondag 13 december 2009

Cadeau-pakket


Mijn schoonzus heeft vandaag haar curiosa-brocante winkeltje geopend in Lelystad. Terras 59 heet het. Voor haar heb ik een mysoapfactory-home-made-gift gemaakt. (tsss...lijkt wel een woord voor scrabble). Wat heb ik gemaakt?: D&G the One-soap, bathmelts, fizzycupcakes, lipbalsem, bruishartje, bodybutter van whipped shea met avocado-, amandel-, olijfolie en een mangobutter. Voor de houdbaarheid heb ik er antirans bijgedaan en ook wat vitamine E. Je weet nl. nooit hoe lang het staat. (bij mij is zoiets wel in een week op...). Ik vind het een leuk cadeautje al zeg ik het zelf :). Nu alleen nog leuke etiketjes.

Terras 59 - een verzameling zink

Het gezellige interieur met een nostalgisch keukentje
Buiten is alles ook leuk gedecoreerd met oog voor detail. Mijn schoonzus kan werkelijk alles heel leuk verpakken en decoreren. Ook op themafeesten haalt ze alles uit de kast om het een sfeervol geheel te maken. Helaas heeft ze nog geen blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten